EL RC DEL BERGUEDÀ ORGANITZA LA "JORNADA BOLETAIRE CONTRA LA POLIO"

domingo, 13 de octubre de 2024 09:00-17:00, "LA FONT NEGRA" Carretera Rasos de Peguera BV-4242 Km.1,5

CATALÀ

El proper 13 d’octubre, el Rotary Club del Berguedà durà a terme una jornada solidària sota el lema "Jornada Boletaire contra la Pòlio". Aquest esdeveniment està destinat a recaptar fons per a la lluita contra la poliomielitis, una malaltia que Rotary International ha combatut durant dècades a través del seu programa PolioPlus.

La jornada començarà a les 9:00 del matí a la Font Negra, situada a la Carretera Rasos de Peguera BV-4242, Km. 1'5, prop de la sortida Berga Nord de la C-16. Els participants podran gaudir d’un esmorzar en aquest entorn natural magnífic.

Després de l’esmorzar, els assistents tindran l’opció de participar en una recol·lecció de bolets o en una visita guiada titulada "Un tomb per Berga", que permetrà descobrir els racons més encantadors de la localitat.

La jornada conclourà amb un dinar on es celebrarà un sorteig solidari, oferint als assistents l’oportunitat de contribuir encara més a aquesta noble causa. El preu de la inscripció és de 45 euros.

Per participar, és necessari inscriure’s enviant un correu electrònic a rc.bergueda@rotary2202.org i adjuntant el justificant de la transferència al número de compte ES47 2100 0015 6802 0044 1590.

No et perdis aquesta oportunitat de gaudir d’un dia a la natura mentre col·labores en l’eradicació de la pòlio!

CASTELLANO

EL RC DEL BERGUEDÀ ORGANIZA LA "JORNADA BOLETAIRE CONTRA LA POLIO"

El próximo 13 de octubre, el Rotary Club del Berguedà llevará a cabo una jornada solidaria bajo el lema "Jornada Boletaire contra la Polio". Este evento está destinado a recaudar fondos para la lucha contra la poliomielitis, una enfermedad que Rotary International ha combatido durante décadas a través de su programa PolioPlus.

La jornada comenzará a las 9:00 de la mañana en la Font Negra, situada en la Carretera Rasos de Peguera BV-4242, Km. 1'5, cerca de la salida Berga Nord de la C-16. Los participantes podrán disfrutar de un desayuno en este hermoso entorno natural.

Después del desayuno, los asistentes tendrán la opción de participar en una recolección de setas o en una visita guiada titulada "Un tomb per Berga", que permitirá descubrir los rincones más encantadores de la localidad.

La jornada concluirá con una comida en la que se celebrará un sorteo solidario, ofreciendo a los asistentes la oportunidad de contribuir aún más a esta noble causa. El precio de la inscripción es de 45 euros.

Para participar, es necesario inscribirse enviando un correo electrónico a rc.bergueda@rotary2202.org y adjuntando el justificante de la transferencia al número de cuenta ES47 2100 0015 6802 0044 1590.

¡No te pierdas esta oportunidad de disfrutar de un día en la naturaleza mientras colaboras en la erradicación de la polio!